دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت ×
فرمانده سپاه شهدا: توسعه و پیشرفت کشور با حمایت از دانش‌آموزان مستعد تثبیت می‌شود
17 آذر 1402 - 11:59
شناسه : 19668
4

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی با شناسایی و حمایت دانش‌آموزان مستعد تسریع و تثبیت می شود که باید همه ما در این خصوص بیشترین اهتمام را داشته باشیم. سردار محمدحسین رجبی روز پنجشنبه در نشست صمیمی با واحدهای بسیج دانش آموزی آذربایجان‌غربی افزود: تعلیم و تربیت دانش آموزان از مهمترین […]

ارسال توسط :

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی با شناسایی و حمایت دانش‌آموزان مستعد تسریع و تثبیت می شود که باید همه ما در این خصوص بیشترین اهتمام را داشته باشیم.

سردار محمدحسین رجبی روز پنجشنبه در نشست صمیمی با واحدهای بسیج دانش آموزی آذربایجان‌غربی افزود: تعلیم و تربیت دانش آموزان از مهمترین مسائل اساسی کشور است که آینده ایران با آن رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب به مانند پرورش درهای گرانبهایی است که در دست مسوولان وجود دارد و باید برای توسعه کشور از ظرفیت بی بدیل آنان استفاده شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: نگاهی به تاریخ دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد که شکوفایی خلاقیت و توانمندی شهدای انقلاب اسلامی که نوجوانان و جوانان بودند، موجب پیروزی در دفاع مقدس و حوزه های مختلف علمی و دفاعی شده است.

سردار رجبی اظهار کرد: امروز هم نخبگانی دربین این دانش آموزان وجود دارد که نیازمند شناسایی و حمایت هستند تا آینده کشور با وجود آنان به خوبی ساخته شود.

وی گفت: دشمنان درصدد جذب نخبگان علمی ما هستند تا مسیر و راه پیشرفت علمی و دفاعی ایران اسلامی را مسدود کنند که از این سرمایه های ارزشمند باید با همه توان حمایت و حفاظت شود.

در این نشست از دانش آموزان بسیجی منتخب تجلیل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.