جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024 ساعت ×
مجوز راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات در سه راهی راژان-ارومیه صادر شد
20 آبان 1402 - 23:37
شناسه : 19562
2

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: مجوز راه اندازی پایگاه امداد و نجان در سه راهی راژان با توجه به بروز حوادث متعدد در مسیر ارومیه به سمت سیلوانا صادر شد. حمید محبوبی سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مجوز راه اندازی پایگاه امداد و نجان در سه راهی راژان با توجه به بروز […]

ارسال توسط :

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: مجوز راه اندازی پایگاه امداد و نجان در سه راهی راژان با توجه به بروز حوادث متعدد در مسیر ارومیه به سمت سیلوانا صادر شد.

حمید محبوبی سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مجوز راه اندازی پایگاه امداد و نجان در سه راهی راژان با توجه به بروز حوادث متعدد در مسیر ارومیه به سمت سیلوانا صادر شد.

وی افزود: با توجه به افزایش تردد و رخداد حوادث جاده ای در محور ارومیه – سیلوانا و پیگیری استاندار آذربایجان غربی جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و سریع تر به مردم منطقه، با احداث این پایگاه موافقت شد.

 محبوبی با تاکید بر اولویت اجرای این طرح برای جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با دریافت مجوز، در خصوص اختصاص زمین و شروع مراحل ساخت پایگاه امداد و نجات با هماهنگی و همکاری ادارات مسئول تبادل نظر صورت گرفت و در صدد هستیم که اعتبار این طرح نیز به صورت ویژه پرداخت شود.

پایان پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.