جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024 ساعت ×
معاون استاندار آذربایجان‌غربی: استفاده از امکانات دولتی در انتخابات مجلس باید به‌صورت عادلانه باشد
25 آذر 1402 - 13:03
شناسه : 19733
3

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طبق قانون جدید انتخابات، ممانعتی برای استفاده از امکانات دستگاه‌های اجرایی برای تبلیغات وجود ندارد که در این زمینه باید با حفظ عدالت برخورد شود. رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در دوره آموزشی هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان‌های جنوب آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: مقام […]

ارسال توسط :

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طبق قانون جدید انتخابات، ممانعتی برای استفاده از امکانات دستگاه‌های اجرایی برای تبلیغات وجود ندارد که در این زمینه باید با حفظ عدالت برخورد شود.

رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در دوره آموزشی هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان‌های جنوب آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را به‌عنوان چهار راهبرد اصلی انتخابات مطرح نموده‌اند.

وی افزود: ما نیز با تاسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و قانون اساسی کشورمان در اجرای امن و سالم انتخابات با ملاک قانون قدم خواهیم برداشت.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه هیچ یک از مدیران ادارات و نهادها حق تبلیغات له یا علیه کاندیداهای انتخابات را چه در ساعات اداری و چه خارج از وقت اداری را ندارند، تصریح کرد: در این راستا با متخلفین در هر زمان و مکانی که باشد برخورد قانونی انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طبق اصلاحات جدید قانون انتخابات، ممانعتی برای استفاده از امکانات دستگاه‌های اجرایی برای تبلیغات وجود ندارد، گفت: در این زمینه باید با حفظ عدالت بین تمامی کاندیداهای انتخابات انجام شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: اگرچه وزارت کشور مسئول برگزاری و حسن اجرای انتخابات است؛ ولی اصلی‌ترین اجراکنندگان انتخابات ناظرین و بازرسین انتخابات در شهرها و بخش‌های استان هستند.

وی اظهار کرد: تمامی ادارات، ناظرین و بازرسان به دنبال یک هدف و در یک مسیر مشخص که همان انتخابات سالم و پرشور است حرکت می‌کنند و این هدف تنها با همدلی، هم‌افزایی و تعامل سازنده به دست می‌آید.

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.