جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024 ساعت ×
نه بزرگ مردم فهیم نوار مرزی ارومیه به رسانه های معاند
26 دی 1401 - 20:03
شناسه : 18570
13

  نه بزرگ مردم فهیم نوار مرزی ارومیه به رسانه های معان   مردم فهیم نوار مرزی ارومیه سیلوانا و صومای برادوست در اغتشاشات اخیر با درک درست از وضعیت موجود و عدم همراهی بدخواهان نشان دادند، تنها مسئله مهم و حیاتی برایشان پیشرفت ، عمران و آبادانی مناطق در سایه امنیت و رویکردهای نظام […]

ارسال توسط :

 

نه بزرگ مردم فهیم نوار مرزی ارومیه به رسانه های معان

 

مردم فهیم نوار مرزی ارومیه سیلوانا و صومای برادوست در اغتشاشات اخیر با درک درست از وضعیت موجود و عدم همراهی بدخواهان نشان دادند، تنها مسئله مهم و حیاتی برایشان پیشرفت ، عمران و آبادانی مناطق در سایه امنیت و رویکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

دشمنان و معاندان دین مبین اسلام و ایران واحد بزرگ از هر طریق و ترفندی با استفاده از رسانه در راستای مدیریت افکار عمومی با بهره گیری از شبکه های ماهواره ای و در رأس هرم توطئه و فتنه بزرگ فضای مجازی خصوصاً اینیستاگرام خواستن در مناطق مرزی ارومیه کوچک ترین ناامنی ایجاد کنند ولی خیال باطل نتوانستند و این درک درست و فهم عمیق ساکنان این مناطق از وضعیت موجود و مقایسه پیشرفت، عمران ، آبادی و دستاوردهای حال حاضر با قبل از انقلاب اسلامی است.

 

مردم فهیم و غیور نوار مرزی ارومیه می دانند امروز دشمنان با دین و مسلک مردم مشکل دارند و مسلمانان توطئه شیطان را به واضح در اینیستاگرام و شبکه های ماهواره ای و اجتماعی می بینند.

فضای مجازی مهم ترین عرصه جولان فریب خوردگان روزهای آشوب و اغتشاش و میدان داری شیطان بود، تعدادی از افراد شاخص مناطق مرزی ارومیه نیز در این میدان امتحان فتنه بازنده و سر افکنده شدند.

 

جولان دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در عرصه فضای مجازی باطن تعدادی از افراد شاخص را در مناطق مرزی نمایان و آشکار نمود .

 

این گمراهان چنان غرق در دنیای مجازی ساختگی هیچ و پوچ شده بودند که همراه فراخوانی اینترنشنال مزدور عربستان وهابی، سعی در جمع خوانی بیانیه و بر پایی نمایش کردند گرچه صبر نظام و بزرگواری رهبر فرزانه انقلاب در کنار سعی صدر و آزادی بیان نظام جمهوری اسلامی ایران، این نادانان را رسواتر نمود و کسانی که در جمع نبود آزادی داد می‌زدند همگی هم امکان در عمارت های چندین طبقه خود، گرم و نرم سعی در ریاکاری و ادعای فریب خوردن برای مسئولان و دست اندرکاران نظام دارند.

 

این قشر رفیق روزهای خوشی و دشمنان روزهای سخت، برای همیشه باطن خودشان را نشان دادند.

 

بودند افراد شاخصی که خود را با پست و استوری از عرشه به فرش کشیدند ، مردم با عدم همراهی با این فریب خوردگان مهم ترین تنبیه اجتماعی را نصیب این نادانان نمودند.

 

 

کاری به آن گروه اندک مردم که هنوز ذات واقعی این مزدوران پول های سعودی ، اخوانی و اقلیمی را نمی‌شناسند ندارم اما حنای شما دیگر برای اکثریت مردم رنگی ندارد و این دیدگاه و نوشته عاریتی و امانتی آخرین میخ بر تابوت تقلب و تناقض شما بود و چه خوب که سرانجام مجبور به فروافکندن نقابِ نفاق از چهره خود شدید تا این حکومت بیش از این آبشخور امیال پست و وطن فروشانه شما نباشد.

 

مردم فراموش نخواهند کرد

 

این حکومت باید دهه ها پیش شما ها را دور می‌انداخت تا نزدیک نیم قرن بعد و پس از انبوه سوءاستفاده‌ها و تحصیل پول‌های فراوان از پروژه‌های ارگانی و تضمین مالی چندین نسل بعد از خود ، هوای فریبکارانه آزادی و ضد دیکتاتوری به سرتان نزنید!

 

مردم نوار مرزی ارومیه در صفر مرزی سربلند با عدم همراهی ضد انقلاب اعتبار خود را در پیشرفت و لزوم سرمایه گذاری به رخ شهرهای اطراف استان کشید که متاسفانه در برخی از این شهرها دشمن جولان داد و خواص نتوانستند ، توطئه دشمن را خنثی نمایند ، امروز دشمنان اسلام همه پیشرفت، عمران و آبادی شهرها را هدف گرفته است.

 

آتش و تخریب اموال عمومی در کنار رفتارهای خشن سرمایه سیاسی،مالی و اعتباری آینده یک شهر را چندین دهه نابود می کند.

 

مردم ساکن نوار مرزی ارومیه به دنبال کسب و کار خود در مسیر پیشرفت و توسعه هستند، دشمنان این آب و خاک تاب تحمل این همه همبستگی و آبادانی را ندارند، مردم خوب می دانند مشوقان آشوب های اخیر و فتنه گران همه سر در آخور بیگانگان و دشمنان اسلام دارند.

 

این فتنه و آشوب بیشتر در بستر اینستاگرام و شبکه های مجازی جولان داد واقعاً با کمی تامل در باب چند ماه اخیر روشن می گردد در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی و ماهواره‌ی کشور سقوط کرده بود و این یعنی مصداق کامل زهی خیال باطل ولی مردم یکپارچه ایران عزیز اسلامی با تمام دشمنی های شیاطین استکبار ، تا آخرین نفس پا به پای هم در عالم واقعیت نه فضای مجازی پای این انقلاب و کشور ماندند.

 

اینستاگرام بستر جنگ شناختی ادراکی ترکیبی دشمن است، تصویر سازی غلط و بمباران اطلاعاتی از روش‌های دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی در این جنگ شناختی است.

 

 

اینترنشنال امروز چهره‌ی واقعی خود را نمایان کرده است.

 

بسیاری از استراتژیست‌های جهان بر قدرت دو لبه رسانه‌ها در جهان امروز وقوف دارند. این عنصر اساسی و پیشران دموکراسی به حدی مهم است که در صورت استفاده نادرست از قدرت رسانه‌ها این جریان پرقدرت نامرئی می‌تواند بسترهای ویرانگری را برای به راه انداختن جریان تجزیه طلبی در هر کشوری فراهم سازد.

 

در واقع اینترنشنال برای مقابله با مقاومت ایجاد شد و در همه تحولات منطقه‌ای و داخلی مربوط به جمهوری اسلامی به گونه‌ای برخورد نموده که در واقع از نظر رسانه‌ای نقاط قوت ایران و محور مقاومت را به نقاط ضعف تبدیل نموده است و در مقابل کوچکترین کاستی‌های موجود در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی را برجسته نموده است در حقیقت وظیفه این شبکه تخریب اذهان عمومی و استفاده حداکثری از عملیات روانی و رسانه‌ای است و همچنین نقش تخریب کننده محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران را بازی می‌کند و در خیلی از موارد تلاش کرده براساس جنگ شناختی شرایطی را برای اذهان عمومی و بینندگان خودش ایجاد کند که ضمن نشان دادن ظاهری دلسوزانه و بی‌طرفانه در قالب انجام وظایف حرفه‌ای سعی و تلاشش بر این مسئله معطوف بوده است که بتواند گسلهای اجتماعی موجود در ایران را افزایش دهد و تعمیق کند و این گسلها را به یک چالش جدی برای جمهوری اسلامی تبدیل کند.

 

 

متأسفانه علی‌رغم برنامه‌ها و زیرساخت‌های فکری سکولار اینترنشنال به شدت به دنبال تخریب مذاهبی است که در ایران وجود دارند و ایجاد تفرقه بین قومیت‌ها، نسل‌ها و حتی جنسیت‌ها در دستور کار این رسانه قرار دارد.

 

به علاوه اقدام دیگر این رسانه برنامه سازی در خصوص همه آن چیزی است که این رسانه تصور می‌کند، می‎‌تواند به وسیله آن بر روی گسل‌های اجتماعی حرکت کند و به وسیله آن در ایران تشنج و اغتشاش ایجاد کند. این کار با هزینه‌های بسیار هنگفتی که این رسانه چه در حوزه صوتی-تصویری و چه در حوزه خبرنگاری و یا بهره برداری از اخبار دروغ شبکه‌ها و رسانه‌های دیگر از جمله رسانه‌های آمریکایی و عبری صورت می‌گیرد. تلاش ایران اینترنشنال بر این مسئله معطوف است که بتواند ضمن جذب حفظ و افزایش بینندگان خودش به شیوه‌های گوناگون باورها، ارزش‌ها و مبانی انقلاب اسلامی را تخریب کند.

 

واقعیت این است که با یک جستجوی عادی حامیان سیاسی و مالی این رسانه کاملاً مشخص می‌شوند. در حقیقت تجربه سالیان طولانی در حوزه مدیریت رسانه توسط انگلیسی‌ها و نیز جریان دلارهای عربستان به همراه اشراف مدیریتی آمریکا را می‌توان پشتیبانان اصلی این رسانه دانست.

 

البته نقش لندن به عنوان پایتخت یکی از کشورهایی که سالیان سال در حوزه استعمار غرب آسیا نقش اساسی را بازی می‌کرده نباید فراموش شود.

 

انگلستان تجربیات قابل توجهی هم از جهت نیروی انسانی و هم تکنولوژی آموزشی و فناوری‌های رسانه در اختیار ایران اینترنشنال گذاشته شد. این امکانات توسط بی‌بی‌سی و سایر رسانه‌های فارسی زبان مقیم انگلیس که پیش از این مشعول به نفرت پراکنی برعلیه ایران بودند در اختیار ایران اینترنشنال قرار گرفت و ما امروزه تجمیع همه این تجربیات را در ایران اینترنشنال مشاهده می‌کنیم.

 

می‌بینیم یک دفعه تعدادی از رسانه‌های به میدان می‌آیند و با بزرگ کردن کمترین مسائل و مشکلات افراد را تحریک می‌کنند و آنها را آموزش می‌دهند و دائماً بر شیپور اغتشاش و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی می‌دمند.

 

با یک فاصله کوتاه مشاهده می‌کنیم که در حقیقت آن شعارهای تند و رادیکالی که از روزهای اول در ایران شنیده می‌شود به این دلیل است که توسط تحلیلگران این گونه گفته می‌شود آشوب‌های اخیر اعتراض و اغتشاش نیست و یک انقلاب است و همزمان با این حرکت‌ها تمام تلاش بر این معطوف است که در دنیا این مسأله را مطرح کنند که ایران در حال وقوع یک انقلاب است و برخورد با این افرادی که در کوچه و خیابان در حال نابود کردن اموال عمومی و خصوصی هستند

 

ایستادگی در قبال یک انقلاب مردمی است.

 

این اقدامات نه از لحاظ تعداد جمعیت نه از لحاظ شعارها و نه از لحاظ مدیرت و رهبری آن مانیفست و تفکر یک انقلاب را ندارد اما این القایی است که رسانه‌ها انجام می‌دهند در همین حین یک دفعه سر و کله تروریست‌های تجزیه طلب در شمال غرب ایران پیدا می‌شود که ما دیگر یک منطقه مستقل، خودمختاری و جدا شدن از پیکره خاک جمهوری اسلامی ایران را می خواهیم.

 

چنین ندایی متأسفانه در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان هم به گوش می‌رسد. این نشان دهنده این است که همان پروژه تجزیه در سوریه اولاً برای اسقاط نظام و دوماً برای تجزیه خاک یکپارچه ایران در دست اجرا بود و هست. این مسأله در شعارها بیان می‌شد و افرادی که سابقه تجزیه طلبی و تروریسم را در غرب و شرق کشور داشتند یک دفعه دوباره همان حرف‌ها را زدند. پس با توجه به این مسأله می‌توان این گونه عنوان کرد که پروژه یمن سازی یا سوریه سازی ایران که در جاهای دیگر مثل عراق، سوریه و لبنان به نتیجه نرسید هنوز در پس زمینه حرکت‌های اغتشاشگرانه‌ای که مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و وهابیت سعودی است کاملاً مشاهده می‌شود به این دلیل است که برای تقریب به ذهن صحبت از سوریه سازی ایران می‌شود.

 

با توجه به اینکه ، آسیب های استفاده از شبکه های ماهواره ای و اجتماعی

 

و اینستاگرام را شناختیم ، بهتر است از ارائه راه حل نیز غافل نشویم .

 

راه اندازی برنامه های تلویزیونی جذاب با نمایش فیلم روز دنیا ، پخش مسابقات بزرگ ، استفاده از بازیگران جذاب انقلابی و جدید، راه اندازی شبکه های مختلف بومی، اجتماعی داخلی و تقویت آنان را از راه حل های اصلی کاهش آسیب های فضای مجازی به خصوص اینستاگرام است .

 

 

مردم ما بارها نشان داده اند در استفاده از سرویس ها و خدمات داخلی مشکلی ندارند و بسیاری از آنان خواهان مدیریت بهتر این فضا در داخل هستند لذا بهتر است از پتانسیل ها و ظرفیت های داخلی استفاده کنیم و اجازه ندهیم جنگ نرمی که توسط این رسانه ها و شبکه های اجتماعی در حال انجام است ، سبک زندگی اصیل و اسلامی ایران را در معرض خطر و آسیب جدی قرار دهد.

 

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.