شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت ×
نوزدهمین روز «طوفان الاقصی»|زمینگیر شدن نظامیان صهیونیست در برابر مقاومت کرانه باختری/ حمله هوایی به جنین ۴ شهید به جا گذاشت/ تجاوز مجدد اسرائیل به خاک سوریه
03 آبان 1402 - 8:38
شناسه : 19479
8

نوزدهمین روز طوفان الاقصی در حالی آغاز شده است که سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین درباره فروپاشی نظام بهداشتی نوار غزه هشدار داده و تاکید کرده است تنها راه برای نجات آن، وارد شدن فوری سوخت است. تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، بامداد امروز چهارشنبه وارد نوزدهمین روز متوالی از زمان آغاز طوفان […]

ارسال توسط :

نوزدهمین روز طوفان الاقصی در حالی آغاز شده است که سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین درباره فروپاشی نظام بهداشتی نوار غزه هشدار داده و تاکید کرده است تنها راه برای نجات آن، وارد شدن فوری سوخت است.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، بامداد امروز چهارشنبه وارد نوزدهمین روز متوالی از زمان آغاز طوفان الاقصی شده است و اشغالگران با خیالی آسوده و با چراغ سبز آمریکا و دیگر کشورهای غربی به  تجاوزگری و محاصره همه جانبه و جلوگیری از ورود نیازهای اساسی و مبرم مردم مظلوم این منطقه ادامه می‌دهند.

این در حالی است که سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه هشدار داده است که امروز به مرحله فروپاشی کامل ساختار(نظام) بهداشتی در نوار غزه رسیده ایم.

وی افزود امروز نمی توانیم هیچ خدمتی را در بیمارستانهای نوار  غزه ارائه کنیم.

این سخنگو تاکید کرد ساعات آینده برای آینده خدمات بهداشتی بسیار خطرناک خواهد بود. باید فورا سوخت وارد شود تا نظام بهداشتی نجات یابد.

از سوی دیگر محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق هشدار داده است که عدم توقف تجاوزات اسرائیل منجر به گسترش دامنه جنگی خواهد شد که منطقه و چه بسا جهان را در برخواهد گرفت.

وی افزود گذرگاه های انسانی در غزه باید باز شود و همه در ارائه کمکها سهیم شویم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.