یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024 ساعت ×
پیام تسلیت فرماندهان قرارگاه حمزه(ع) و سپاه شهداء در پی شهادت سردار معینی
03 آبان 1402 - 0:43
شناسه : 19476
7

به دنبال شهادت یکی از فرماندهان اسبق سپاه آذربایجان‌غربی و جانباز و مدافع حرم، فرماندهان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه و نیز سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با صدور پیام‌های جداگانه، این رجعت را تبریک و تسلیت گفتند.     ، روز گذشته و پس از طی یک دوره بیماری ناشی از عوارض جانبازی دوران دفاع […]

ارسال توسط :

به دنبال شهادت یکی از فرماندهان اسبق سپاه آذربایجان‌غربی و جانباز و مدافع حرم، فرماندهان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه و نیز سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با صدور پیام‌های جداگانه، این رجعت را تبریک و تسلیت گفتند.

 

 

، روز گذشته و پس از طی یک دوره بیماری ناشی از عوارض جانبازی دوران دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار «مهدی معینی» از فرماندهان خوشنام سپاه و از مدافعان حرم آل‌الله(ع) و همرزم سردار شهید سلیمانی، دعوت حق را لبیک گفته و به شهادت رسید.

 

در پی شهادت این سردار سرافراز سپاه اسلام، سردار سرتیپ پاسدار «علی اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با صدور پیامی، یاد و خاطره سردار معینی را گرامی داشت.

 

متن پیام سردار پورجمشیدیان به شرح زیر است: خبر شهادت برادر مجاهد و رزمنده ی خستگی ناپذیر، سردار میدان های نبرد حق علیه باطل و سرباز مکتب اهل بیت علیه السلام و حضرت امام خمینی(ره)، سردار سرتیپ پاسدار شهید مهدی معینی قلبمان را مالا مال از اندوه هجران و فراق آن عزیز مهاجر الی الله کرد.

 

قطعا پاداش سال ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه آن شهید عزیز از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس تا دفاع از حرمین شریفین آل الله و امنیت پایدار ایران اسلامی در مسئولیت های مهمی چون فرمانده یگان ویژه صابرین، فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی، فرمانده لشکر فاطمیون در سوریه و معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین و دیگر مسئولیت های مهم و اثرگذار، جز شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و همرزمان و همسنگران شهیدش نبود.

 

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این عزیز آسمانی به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقشان امام خامنه ای عزیز(مدظله) و همه همرزمان و امت شهادت پرور ایران عزیز اسلامی بویژه مردم ولایتمدار استان اصفهان و نجف آباد از درگاه حضرت احدیّت برای آن سردار عالیقدر و شهید والا مقام رضوان الهی و همنشینی با انبیاء و اولیاء الهی و برای خانواده معظم و بازماندگان و همرزمان مکرم ایشان صبرجمیل و اجر جزیل و ثبات قدم در تداوم راه شهیدان مسالت می نمایم.

 

سرباز ولایت

سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام»

 

همچنین سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدحسین رجبی» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با صدور پیامی به شرح زیر، شهادت سردار معینی را تبریک و تسلیت گفت:

 

«بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

 

بار دیگر شاهد عروج و پرواز مهاجری دیگر از تبار مجاهدان فی سبیل الله و درس آموزان مکتب سید و سالار شهیدان حسین بن علی (علیه السلام) و علمدار رشیدش ابوالفضل العباس (علیه السلام) هستیم که در نهایت قفس تن بشکست و به ملکوت اعلی پر کشید و در جوار افلاکیان سکنی گزید.

 

اینجانب ضمن آرزوی علوّ درجات و رحمت واسعه الهی برای آن فرمانده عزیز که خدمات و مجاهدت های ایشان در سنگر فرماندهی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی از یادها نمی رود، از درگاه خداوند متعال، بقاء، سلامتی و صبر و اجر جزیل برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان مسئلت می نمایم.

 

سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی»

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.