جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024 ساعت ×
کشورهای اسلامی باید به وظیفه خود در قبال فلسطین عمل کنند
16 آبان 1402 - 20:38
شناسه : 19549
6

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: کشورهای اسلامی و عربی باید به وظیفه خود در قبال فلسطین عمل کنند چون در غیر این صورت نصرت الهی شامل حال آنان نخواهد شد. حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز در آیین تجلیل از خادمان و مسئولان مواکب آذربایجان‌غربی با اشاره به حملات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی به […]

ارسال توسط :

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: کشورهای اسلامی و عربی باید به وظیفه خود در قبال فلسطین عمل کنند چون در غیر این صورت نصرت الهی شامل حال آنان نخواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز در آیین تجلیل از خادمان و مسئولان مواکب آذربایجان‌غربی با اشاره به حملات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی به غزه اظهار داشت: این حملات به خاطر شکست اسرائیل از نیروهای مقاومت در عملیات سهمگین طوفان‌الاقصی بوده و چون نمی‌توانست این شکست را جبران کند دست به کشتار مردم فلسطین کرده است.

وی افزود: بر این اساس، کشورهای عربی و اسلامی باید به وظیفه خود در قبال کشور مسلمان فلسطین عمل کنند و بی‌تردید اگر جهان اسلام به وظیفه خود عمل نکند این نصرت الهی نیز به طور کامل، شامل حال مسلمانان نخواهد شد بنابراین جهان اسلام باید به میدان آمده و از این مردم مظلوم دفاع کند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به فرمایشی از امام علی(ع) در نهج‌البلاغه گفت: به فرموده ایشان زمانی که خداوند صداقت مسلمانان در دین را مشاهده کرد، ذلت را بر دشمنان نازل کرده و بنابراین اگر در راه خدا پایمردی شود خداوند نصرت خود را شامل خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشی از پیامبر(ص) بیان کرد: روزی چشم نبی‌مکرم اسلام(ص) به امام حسین(ع) افتاد و به ایشان فرمود، مرحبا بر تو یا اباعبدالله و زینت آسمان‌ها و زمین که چراغ هدایت و کشتی نجات امت هستی.

قریشی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خادمان مواکب برای این است که زوار به کشتی نجات و چراغ هدایت برسند پس هر اقدامی برای فراهم کردن این مسیر انجام شود و هر اندازه زائر از نور امام حسین(ع) استفاده کند در ثوابش شریک هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.