یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024 ساعت ×
کلاهبرداری در بوکان با ۵۸ شاکی/ حکم محکومیت قطعی ۷ متهم پرونده صادر شد
06 دی 1402 - 0:30
شناسه : 19791
3

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور صدور حکم قطعی محکومان پرونده کلاهبرداری کثیرالشاکی بوکان با ۵۸ نفر شاکی خبر داد. ، ‌ناصر عتباتی بیان کرد: این پرونده ۷ متهم داشت که با تشکیل گروه و با هماهنگی یکدیگر از طریق ارائه رزومه خوب یک شرکت صادرات و واردات با گردش مالی خوب و ارائه […]

ارسال توسط :

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور صدور حکم قطعی محکومان پرونده کلاهبرداری کثیرالشاکی بوکان با ۵۸ نفر شاکی خبر داد.

، ‌ناصر عتباتی بیان کرد: این پرونده ۷ متهم داشت که با تشکیل گروه و با هماهنگی یکدیگر از طریق ارائه رزومه خوب یک شرکت صادرات و واردات با گردش مالی خوب و ارائه تصاویر انبار‌ها و اموال فراوان، اعتماد شکات را جلب و به بهانه صادرات اموال آن‌ها به یکی از کشور‌های منطقه با کلاهبرداری و دادن چک‌های بی محل و مجعول کالا‌های ۵۸ نفر از هموطنان در شهر‌های مختلف کشور را تحصیل کرده بودند.

وی ادامه داد: با شکایت شکات پرونده به شعبه بازپرسی بوکان ارجاع و با پایان تحقیقات مقدماتی، شعبه کیفری دو بوکان وارد رسیدگی شده و متهمان را به حبس، رد مال و جزای نقدی محکوم کرد که با اعتراض محکومان، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان مطرح و پس از رسیدگی حکم محکومیت قطعی این هفت نفر صادر شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.